Fakta EMS tréninku

Skutečná fakta EMS tréninku mluví za vše.

Výzkumné studie univerzit z Německa

Účinnost EMS tréninku je až 18 krát vyšší než standardní trénink v běžné posilovně
EMC (Elektromagnetická kompatibilita) celého těla je až o 40 % intenzivnější než běžné posilování se závažím.
20 minut EMS 1 krát týdně je stejně účinný, tak jako 3 krát 90 min. nebo 5 krát 55 min. trénink s velkou zátěží v posilovně.

EMS metoda cvičení

EMS metoda cvičení

 

Maximální síla jednotlivce se zvýšila již po 4 tréninkových jednotkách o 17%
Obecně vnímaná výkonnost vzrostla u 84% účastníků
71% účastníků vnímalo výrazné zlepšení vytrvalosti.
Hodnoty svalů vzrostly po pouhých 12 tréninkových jednotkách až o 108%.
Max.výkon se zvýšil po pouhých 4 týdnech tréninku až o 30%.
Rychlost svalových kontrakcí se zvýšila v průměru o 22%.
Výbušná síla obtížně trénovaného hlubokého svalstva trupu stoupla až o 74%.
88 % testovaných lidí si snížilo bolesti zad u více než 30% bolest zmizela.
V průměru 85 % testovaných lidí pocítili zlepšení jejich tvaru těla o 90% !!

 

Zdroj informací: Studie na Německé univerzitě v Bayreuthu. (Boeckh-Behrens et al 2002-2006) a německé sportovní univerzity v Kolíně nad Rýnem (Kleinöder / Kreuzer / Speicher 2006-2008

Neváhejte a přijďte si zacvičit. Termín si zarezervujte na 774 66 66 89.

Komentáře